Apostila și Traduceri

Despre serviciu

Apostila reprezintă o ștampilă aplicată de Organul cel mai înalt în stat pentru a confirma semnătura și funcția persoanei care a eliberat documentul. Apostila este necesara pentru a da valoare și a confirma veridicitatea documentului peste hotarele țării în care a fost eliberat.

Traducerea legalizată reprezintă certificarea autenticității semnăturii traducătorului autorizat și deținerea de către acesta a unei autorizații de traducere eliberată de Ministerul Justiției.

Ce trebuie să știi despre obținerea apostilei și traducerii

Este nevoie de legalizare notarială doar atunci când este vorba de traducerea unor acte oficiale, emise de instituțiile statului sau ale altor țări străine:

  • legalizarea semnăturii traducătorului;
  • traducere acte de stare civilă;
  • traducere diplome și acte de studii;
  • traducere documente de identitate: buletin, pașaport, certificat de naștere, certificat de căsătorie, certificat de deces, permis de conducere;
  • traduceri legalizate documente auto: certificat de înmatriculare, contracte de vânzare/cumpărare, carte de identitate a autovehiculului, facturi;
  • traduceri legalizate ale documentelor juridice ale firmelor;
  • traducere certificate de cazier judiciar;
  • traduceri legalizate invitații în străinătate, adeverințe medicale, procuri;
  • traduceri legalizate ale documentelor emise de instanțele judecătorești;
  • hotărâri judecătorești, citații, decizii, sentințe.

Obține cetățenia română legal și sigur și beneficiază de toate avantajele ei.

Întrebări frecvente

Cererile pot fi depuse la sediul Autorității Naţionale pentru Cetăţenie din București, la Birourile teritoriale din Iaşi, Galaţi, Suceava și Timişoara, precum și la sediul misiunii diplomatice a României din țara de domiciliu sau în țara unde deții un permis de ședere legal.
Echipa Certificat.md oferă asistență în urmărirea stadiului soluționării cetățeniei. De asemenea, informațiile legate de stadiul soluționării pot fi vizualizate, pe baza numărului de dosar, accesând site-ul Autorității Naționale pentru Cetățenie (http://cetatenie.just.ro).
Nu. Dosarul poate fi depus doar în baza unei programări prealabile.

După obținerea certificatului de naștere, pașaportul se poate obține în 2 săptămâni.

Din câte cunoaştem, nu există nici un criteriu legal sau oficial de prioritizare a acordării cetățeniei române. Aceste informații fie sunt doar zvonuri, fie doar anumite presupuneri fără nicio bază care să le susțină.
În termen de 6 luni de la data comunicării ordinului preşedintelui ANC de acordare sau redobândire a cetăţeniei române, persoanele care dobândesc sau redobândesc cetăţenia română vor depune jurământul de credinţă faţă de România la sediul Autorității Naționale pentru Cetățenie pentru persoanele care au solicitat stabilirea domiciliului în România și la sediul misiunii diplomatice a României din țara de domiciliu sau de reședință, pentru persoanele care au solicitat menținerea domiciliului în străinătate.
Certificatul de cetăţenie română este eliberat persoanei în cauză în cadrul ceremoniei de depunere a jurământului.
Da. Paşaportul român se perfectează la orice Consulat al României din străinătate. Detalii poți găsi pe site-ul fiecărui consulat.
Pot exista două persoane cu număr identic al dosarului, dacă dosarele au fost depuse în ani diferiţi. Dacă dosarul pe care îl găsești a fost depus în acelaşi an, e posibil să fie o greşeală şi te sfătuim să te adresezi la ANC pentru a lămuri situaţia, şi eventual, pentru a afla numărul corect al dosarului.

plan of action

know your rights

Lorem ipsum dolor sit amet, conetur adiping elit Lorem ipsum dolor sit amet, cons ectetur adipiscing elit Lorem ipsum dolor sit altmet, conse ctetur adipiscing elit aloma lomiur off silder tolos. Lorem ipsum dolor sitlor amet, conetur adiping elit Lorem ipsum dolor sit amet, consetur adipisg elit aloma alor tolos.

Consultația gratuită, atât telefonică cât și la oficiul nostru.